Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Deklaracja dostępności

Informacja w polskim języku migowym (PJM) i tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacje na temat naszej Biblioteki

Biblioteka wypożycza książki i udostępnia czasopisma nauczycielom, uczniom i innym osobom zainteresowanym naszymi zbiorami. Książki w Bibliotece to przede wszystkim książki pomagające nauczycielom w ich pracy. W Bibliotece są też powieści oraz lektury szkolne i podręczniki. Pracownicy Biblioteki pomagają wyszukiwać czytelnikom informacje potrzebne do nauki i pracy. Biblioteka organizuje również szkolenia i spotkania edukacyjne.

 

Biblioteka mieści się w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 4.

Cztertokondygnacyjny, żółty budynek.

Do budynku można wejść od ul. Dąbrowskiego 4 (wejście główne)

Schody prowadzące do wejścia do budynku.

oraz z tyłu budynku - wejście dla osób chcących skorzystać z windy dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W tym miejscu należy skorzystać z dzwonka.

Trawnik, zielone krzewy i tabliczka kierująca do wejścia dla osób z niepełnosprawnościami.

 

fragment żółtego budynku, chodnik i zielony płot.

 

Otwarte drzwi i przycisk dzwonka dla osób z niepełnosprawnościami.

W Bibliotece znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową

Platforma windy dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

oraz winda osobowa.

Drzwi do windy osobowej.

Na parterze budynku przy szatni znajduje się tablica informująca o rozmieszczeniu pomieszczeń.

szatnia biblioteki i tablica informująca o rozmieszczeniu pomieszczeń.

 

Tablica informacyjna. 1 piętro: wypożyczalnia, informatorium i czytelnmia, sala dydaktyczna, 2 piętro: wolny dostęp do zbiorów, sala konferencyjna, sekretariat, dyrektor, księgowość. 3 piętro: Administracja, Wydział Gromadzenia i Opracowania Zbiorów.

Sekretariat Biblioteki znajduje się na drugim piętrze - pokój nr 22.

Dane teleadresowe:

87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 4

Tel./fax 56 6539756

e-mail:sekretariat@bptorun.edu.pl

Autorzy fotografii: Joanna Wosik i Marcin Żynda.

Deklaracja dostępności

Katalog integro
Dostęp do nowości
Czytelnia online IBUK libra
czasopisma
Wakelet
Kalendarz wydarzeń
<listopad 2025>
pnwtśrczptsond
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Kary i kaucja
Platforma edupolis
Biuletyn Informacji Publicznej
Solidarni z Ukrainą
Konkurs "Oni tworzyli naszą historię"

Kontakt

Biblioteka Pedagogiczna
im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej
w Toruniu

ul. Generała Jana Henryka Dąbrowskiego 4,
87-100 Toruń

Godziny otwarcia w czasie roku szkolnego:
poniedziałek – piątek: 10:00-19:00
sobota: 09:00-15:00

Godziny otwarcia w lipcu i sierpniu:
poniedziałek – piątek: 10:00-15:00
Wypożyczalnia i Wolny Dostęp w środy: 10:00-17:00
sobota: nieczynne

Wypożyczalnia

wypozyczalnia@bptorun.edu.pl
Tel. 56 653 97 55
 

Sekretariat

sekretariat@bptorun.edu.pl
Tel. 56 653 97 56
 

Adres ePUAP:
/BPEDTORUN/SkrytkaESP
 

Adres skrzynki do e-doręczeń:
AE:PL-22173-95216-WTWVE-30

Kujawy Pomorze
logo Twitter
logo Instagram